مبلغ آزمون را به ريال بزنيم يا به تومان؟
مبالغ به ريال ثبت مي گردد.
گزينه مقدار قابل نمايش چه كاربردي دارد؟
1- در بعضي مواقع نتايج با علامت رياضي مـثل توان و ضرب و .... است كه مي توان در قسمت مقدار قابل نمايش تايپ كرد.
2- در مواقعي كه بعضي آزمايشگاه ها / معاونت ها ، نمي خواهند درخواست كننده نتايج را مشاهده كند .
منو "گروه بندي آزمون هاي من" چه كاربردي دارد؟ و آزمون هاي اين منو در كجا قابل دسترس است؟
وقتي نمونه هايي كه به صورت روتين وارد آزمايش مي شوند و آزمون هاي يكساني دارند ، مي توان از گروه بندي آزمون ها استفاده كرد . در قسمت امور آزمايشگاه ، گروه بندي آزمون آن نمونه و آزمون ها را ثبت كرد
هنگامي كه نمونه مورد نظر وارد آزمايشگاه شد در قسمت آزمون هاي تخصيص يافته به نمونه يا مديريت آزمون ها ، آزمون هاي پشنهادي ، گروه انتخابي از گروه بندي آزمون هاي من استفاد كرد.
آيا اين امكان وجود دارد كه هر بار براي يك نمونه آزمون تعريف نكنيم؟
مي توان از پذيرش هاي قبلي ، گروه بندي آزمون هاي من و آزمون هاي داخلي استفاده كرد.
اگر اطلاعات نمونه ارسالي به بخش با اطلاعات كارتابل مغايرت داشت، آيا مجاز به دريافت نمونه هستم؟ چگونه نمونه را برگشت بزنم؟
بهتر است نمونه برگرداننده شود و با انتخاب گزينه عدم تائيد و برگشت به مرحله و با نوشتن علت عودت نمونه در قسمت توضيحات انجام گردد.
كارشناس جديد به بخش ما اضافه شده، به چه شكل براي ايشون نام كاربري بسازيم؟
از طريق ادمين آزمايشگاه اين امكان وجود دارد ، كه مدير آزمايشگاه مي توانند از طريق كاربري ادمين اين عمليات را انجام دهند.
آزمون مورد نظر ما كيفي است ولي در سامانه آزمون كمي تعريف شده. آيا امكان تغيير وجود دارد؟
با پشتيبان آزمايشگاه خود تماس گرفته و يا با شماره پشتيباني 44487101-021 داخلي 249 ، تماس گرفته مورد درخواستي را اعلام كنيد تا انجام شود.
بخش جديدي به آزمايشگاه ما اضافه شده، چگونه اين بخش را در سامانه اضافه كنيم؟
اين امكان از طريق ادمين آزمايشگاه انجام مي شود، از ادمين آزمايشگاه بخواهيد با ورود به كاربري در منو دپارتمان ها، بخش جديد را اضافه كنند.
در صورت لزوم مي توانيد با پشتيبان تماس بگيريد.
جواب را اشتباه ثبت كردم و درخواست را به مسئول بخش يا رئيس آزمايشگاه فرستادم، آيا امكان ويرايش براي من هست؟
بله مسئول بخش و رئيس آزمايشگاه بايد گزينه عدم تائيد و برگشت به مرحله قبل را انتخاب كرده تا براي كارشناس ارسال گردد.
در صورتي كه جوابي را اشتباه ثبت كرديم به چه شكل آن را حذف كنم؟
در قسمت ثبت نتيجه پاسخ مورد نظر را حذف پاسخ كرده و دوباره نتيجه را ثبت مي كنيم .
اگر آزمون يا روش آزمون كه ميخواهيم در سامانه وجود نداشت يا مرجع روش آزمون و مرجع انطباق نمونه لاتين است، يا استاندارد مورد نياز ما در فهرست مراجع نيست؟ آيا امكان اضافه كردن وجود دارد؟
در صورتي كه آزمون را به صورت لاتين و فارسي سرچ كرديد و آزمون مورد نظر نبود ، و هر كدام از موارد اعلام شده نبود با پشتيبان آزمايشگاه خود تماس گرفته و يا با شماره پشتيباني 44487100-021، تماس گرفته و آزمون درخواستي را اعلام كنيد تا به سامانه اضافه گردد.
آيا امكان ثبت گروهي جواب آزمون ها وجود دارد؟
در صورتي نتايج ND، NP، NA، LOD،LOQ باشد ، گزينه انتخاب همه را انتخاب كرده و سپس نتيجه را انتخاب كرده و ثبت پاسخ مي شود.
آيا امكان ارجاع يك آزمون به چند كارشناس در سامانه هست؟
در قسمت ارجاع به كارشناس ابتدا نام كارشناس را انتخاب مي كنيم سپس برروي آزمون مورد نظر كليك كرده و در نهايت برروي ثبت/ويرايش تخصيص كليك كرده . اين امكان در به روز رساني هاي جديد اضافه خواهد شد.
پاسخ كيفي كه مد نظر من است در سامانه وجود ندارد؟
از طريق ادمين آزمايشگاه اين امكان وجود دارد ، در منو دپارتمان ها بر روي آزمايشگاه كليك كرده ويرايش كنيد و تب پاسخ هاي كيفي را مشاهده نماييد، اين عمليات را مدير آزمايشگاه مي تواند انجام دهد .
در صورتي كه آزموني فاقد رنج باشد چگونه عمل كنيم؟
در قسمت ثبت نتيجه گزينه بدون رنج را تيك مي زنيم.